• .
  • .
  • .

Jadłospis

_______________________________________________________________________________________________________________________

 UWAGA: większość produktów używanych w naszej kuchni może zawierać śladowe ilości orzeszków, arachidowych, orzechów, glutenu, soi, gorczycy, mleka, sezamu, selera. Z uwagi na to bardzo prosimy rodziców i opiekunów dzieci o zgłaszanie alergii pokarmowych swoich podopiecznych dyrekcji przedszkola.

JADŁOSPIS OD 19.11.2018 DO 23.11.2018

DATA

ŚNIADANIE

OBIAD

PODWIECZOREK

19.11.2018

Poniedziałek

Ciepłe śniadanko: kaszka manna na mleku z tartą gorzką czekoladą i rodzynkami

 

Krem z zielonej i czerwonej soczewicy z groszkiem ptysiowym. Naleśniki z twarogiem, marchewka do pochrupania, kompot wiśniowy Pieczywo chrupkie, pasta marchewkowa z daktylami, herbata owocowa
20.11.2018

Wtorek

Zdrowe pieczywo, masło,

pasztet z selera, rzodkiewki, kawa z mlekiem

Orientalna zupa z makaronem. Pieczone mielone kotleciki w sosie własnym, ziemniaki, marchewki mini na ciepło, kompot porzeczkowy Budyń czekoladowy, jabłko
21.11.2018

Środa

 

Samodzielne komponowanie kolorowych kanapek z: bułki wieloziarnistej, masła,  domowej nutelli /z ciecierzycy/, musu jabłkowego i miodu, kakao Krem ziemniaczany z zieleniną. Łazanki z mieszaną kapustą, kompot truskawkowy Drożdżówka ze śliwką i kruszonką /własnego wypieku/, ciepłe mleczko

 

22.11.2018

Czwartek

Ciepłe śniadanko: owsianka na mleku, chrupiące płatki kukurydziane, suszone owoce Zupa kalafiorowa z ziemniakami. Gulasz z szynki, kasza gryczana niepalona, surówka z jarzyn mieszanych z jogurtem greckim, kompot jabłkowy Kisiel owocowy, wafel ryżowy
23.11.2018

Piątek

 

Zdrowe pieczywo, masło, pasta z tuńczyka /tuńczyk, jajko i jogurt grecki/, herbata ziołowa

 

Zupa pomidorowa z ryżem. Kopytka dyniowe, sos pieczarkowy, surówka z kapusty kiszonej i jabłka, kompot wieloowocowy Koktajl truskawkowy, chrupki kukurydziane

                                       ALERGENY ZNAJDUJĄCE SIĘ W POTRAWACH:

   GLUTEN (pieczywo, zupa z makaronem, naleśniki, pieczywo chrupkie, kaszka manna, groszek ptysiowy, pasztet z selera, kawa zbożowa, łazanki, drożdżówka, owsianka, kopytka dyniowe, kotlet mielony)

   JAJA (naleśniki, pasztet z selera, kotlet mielony, łazanki, makaron, drożdżówka, pasta z tuńczyka, kopytka dyniowe)

   RYBY (pasta z tuńczyka)

   MLEKO (masło, kaszka manna na mleku, owsianka na mleku, naleśniki z twarogiem, mleko,  kawa z mlekiem, budyń czekoladowy,  kakao, surówka z jarzyn mieszanych z jogurtem greckim, pasta z tuńczyka z jogurtem greckim, koktajl truskawkowy)

   SELER (zupa pomidorowa, zupa kalafiorowa, krem ziemniaczany, zupa orientalna, krem z zielonej i czerwonej soczewicy)

   SEZAM (chleb wieloziarnisty, bułka wieloziarnista)

   DWUTLENEK SIARKI (suszone owoce)