Ramowy rozkład dnia w Przedszkolu
_______________________________________________________________________________________________________________________
| 
 6.30-8.00 
 8.00-8.10  | 
Schodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy integracyjne, dowolne wg pomysłów własnych lub przy  niewielkim udziale nauczyciela.  Praca indywidualna nauczyciela  z dziećmi wymagającymi wsparcia i z dzieckiem uzdolnionym. Diagnoza, obserwacje pedagogiczne. Krąg zmysłów – stymulacja procesów poznawczych.  | 
| 
 8.10-8.30  | 
Zabawa ruchowa/ ćwiczenia poranne. Czynności higieniczno-porządkowe. | 
| 
 8.30-9.00  | 
Śniadanie i czynności higieniczne. | 
| 
 9.00-9.30 9:00-10:00  | 
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego.
 Zajęcia dydaktyczne – dzieci starsze.  | 
| 
 9.30-10.00  | 
Zabawy w kącikach zainteresowań, dzieci młodsze. | 
| 
 10.00-10.15  | 
Czynności higieniczno-porządkowe, II śniadanie: owoc, warzywo. | 
| 10.00- 11.45 | Spacery, zabawy swobodne i zorganizowane w ogrodzie przedszkolnym, gry sportowe kształtujące postawę dziecka, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe i ogrodnicze, zabawy badawcze lub zabawy dowolne w sali. Zabawa ruchowa. | 
| 
 11.45-12.00  | 
Czynności higieniczno-porządkowe. | 
| 
 12.00-12.30  | 
Obiad –II danie. | 
| 
 12.30-12.50  | 
Relaks poobiedni przy muzyce, bajce. Kręgi przyjaźni - omówienie zaistniałych sytuacji trudnych, spornych, śmiesznych, pozytywnych, polegających na rozwiązaniu konfliktów, które miały miejsce w tym dniu, poznawanie własnych emocji i sposobów radzenia sobie z nimi. | 
| 
 12.50-13.30  | 
Zajęcia dodatkowe np.: j. angielski/rytmika/logopedia/sztuka/zajęcia sportowe. | 
| 
 13.30-14.15  | 
Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy swobodne na trenie ogrodu przedszkolnego lub w sali. Praca indywidualna i indywidualne wspomaganie rozwoju dzieci, praca z dzieckiem uzdolnionym. Zabawa ruchowa. | 
| 
 14.15-14.30  | 
Czynności higieniczno-porządkowe. | 
| 
 14.30-15.00  | 
Podwieczorek- zupa. | 
| 
 15.00-17.00  | 
Rozchodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy ze śpiewem, zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym, praca indywidualna, własna aktywność dzieci, czynności porządkowe. | 









